Op de volgende vacature heeft www.Voordelige-Boekhouder.nl gereageerd:
Tot je taken behoren o.a.
= telefoon- en agendabeheer
= ontvangen van bezoekers
= mailboxbeheer en correspondentie verzorgen
= opstellen van contracten (aan de hand van voorbeelden)
= bestellen van lunches
= maken, inboeken en versturen van verkoopfacturen
= ontvangen, inboeken en betaalbaar stellen van inkoopfacturen
= debiteurenbeheer
= verwerken van bankmutaties etc.
Voor deze functie vraagt onze opdrachtgever
= HBO werk- en denkniveau
= Enige jaren werkervaring als directiesecretaresse met financiële taken
= Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
= Uitstekende beheersing van Office365 (werken in de cloud)
= Kennis van het boekhoudprogramma Exact Online strekt tot aanbeveling
= Accuratesse, kwaliteitgericht, servicegericht en zelfstandig kunnen werken
= PER Z.S.M. BESCHIKBAAR