Op de volgende vacature heeft www.Voordelige-Boekhouder.nl gereageerd:

Wat ga je doen?

Als Office manager ondersteun je dagelijks onze business en voer je een veelvoud aan administratieve taken uit. Daarmee ben je verantwoordelijk voor een effectieve en efficiënte uitvoering van onze financiële en onze personeelsadministratie. Daarnaast sta je onze klanten graag te woord en help je ze graag verder.

De werkzaamheden bestaan onder andere uit:

Het zorgdragen voor een tijdige facturatie
Het controleren van kas- ,bank- creditcard-, en paypal mutaties
Het maandelijks controleren en afsluiten van de financiële administratie
Het verzorgen van de aangiftes omzetbelasting, loonbelasting en vennootschapsbelasting
Het tijdig aanleveren van de financiële gegevens aan de bank. Actief onderhouden van contacten met bank, accountant en loonadministratie.
Het opstellen van vacatures en arbeidsovereenkomsten Alle administratieve handelingen als er een nieuwe medewerker in dienst komt.
Het verwerken van salarismutaties, ziekteverzuim en verlof.
Het opstellen van werkgeversverklaringen Bijspringen bij het aannemen van de telefoon
Het ontvangen van onze klanten

Waar en wanneer?

Als wij mogen kiezen zien wij de invulling van de functie het liefst parttime bijvoorbeeld 4 a 5 uur 5 dagen per week, hierdoor heb je maximaal contact met onze mensen en klanten en kan er altijd tijdig geschakeld worden.

Herken jij je in een van deze kenmerken?

Je werkt georgniseerd en secuur en hebt je zaken altijd op orde.
Je weet van aanpakken, gaat pro actief te werk en communicatie is jouw ding!
Je hebt een relevante opleiding af en minimaal 3 jaar ervaring in een soortgelijke functie.
Ervaring met Word, Excel, Exact Online, Digitaal archieveren en / of boekhoudkundige systemen is essentieel voor deze functie. Affiniteit met ICT is een absolute pré, we zijn immers een digitaal bureau.
Tot slot beheers je de Nederlandse taal.

Categorieën: Vacatures

error: Voordelige-boekhouder.nl