Op de volgende vacature heeft www.Voordelige-Boekhouder.nl gereageerd:

wie ben jij

Check hier of jij past in het wensenlijstje van de ABN AMRO*Hbo werk- en denkniveau*Ervaring in (telefonisch) klantencontact met klanten in betalingsproblemen*Nederlandse taal is op een uitstekend niveau, waardoor je vaardig bent in- het voeren van empathische gesprekken- het creëren van vertrouwen zodat de klant open de problemen aan je voorlegt- het ombuigen van weerstand naar samenwerken- de klant actief mee te laten denken in oplossingen- het benoemen van consequenties van keuzes*Een proactieve teamspeler, nauwkeurig en verantwoordelijk werkend*Mogelijkheid om thuis rustig te kunnen werken (deels op kantoor is ook mogelijk)wat ga je doen

Je bent veel in gesprek met mensen die in een vervelende situatie zijn beland en de vraag is hoe dat is op te lossen.In deze rol zorg je voor een goede afhandeling van alle binnenkomende telefoontjes van klanten die bij ABN AMRO een hypotheek of consumptieve lening hebben. Behalve het aannemen van de telefoon, wordt er ook van je verwacht dat je klanten zelf actief benadert.Geen klantsituatie is hetzelfde dus het is belangrijk om de oorzaak van de achterstand te achterhalen. Mensen zelf laten nadenken geeft immers meestal de grootste kans op een structurele oplossing: Een betaalregeling of een meer uitgebreide oplossing voor specifieke gevallen.Binnen de bestaande richtlijnen wordt er een beroep gedaan op je eigen inschattingsvermogen. Klanten voelen zich door jou gesteund maar in je communicatie ben je ook duidelijk. Juist in deze fase zijn heldere afspraken en inzicht in de situatie van de klant ontzettend belangrijk.

  • Je bespreekt de situatie met de klant en je past motiverende gesprekstechnieken toe.
  • Je durft door te vragen en analyseert de situatie van de klant.
  • Je weet ook de (verborgen) schuldsituaties en financiële problematiek van de klanten te achterhalen.
  • Je herkent patronen in gedrag en durft de consequenties van keuzes bespreekbaar te maken.
  • Je combineert inlevingsvermogen en geduld met een zakelijke blik om met de klant tot een duurzame oplossing te komen. Mensen zelf laten nadenken geeft meestal de grootste kans op een structurele oplossing:  Een betaalregeling of een meer uitgebreide
Categorieën: Vacatures

error: Voordelige-boekhouder.nl